WYNIKI - konkurs makaronowy z Barillą

Nastał dzień ogłoszenia wyników. Bardzo żałuję, że musiałam wybrać jedynie 3 przepisy, bo nagrodziłabym co najmniej drugie tyle, ale zasady są jasne. Decyzja nie była łatwa, bo dodaliście absolutnie fenomenalne receptury. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się aż tak inspirujących propozycji i jestem mile zaskoczona Waszymi pomysłami.


Podaję trzy przepisy, które zwróciły moją szczególna uwagę:

Odchudzona carbonarra Oli - zamiast śmietany kalafior. Uwielbiam takie korzystne kalorycznie zamiany, czego dowodem są odchudzone przepisy na moim blogu.

Spodobał mi się także sos z pesto z suszonych pomidorów z krewetkami, białym winem i orzeszkami pinii przesłany przez Laurę, pewnie dlatego, że lubię owoce morza.

A trzecią wyróżnioną osobą jest Aneta, która dodała dwa przepisy - muszle makaronowe z kurkami, orzechami włoskimi, czosnkiem i szpinakiem, zapieczone w delikatnym śmietanowym sosie z kozim serem - tu bym zamieniła tłustą śmietanę na mniej tłustą, ale połączenie smaków wydaje się obłędne, a drugi przepis spaghetti w sosie aglio olio z omułkami taki włoski, prosty i na pewno smaczny.

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zapraszam do zaglądania na mojego bloga.
Z laureatkami skontaktuję się mailowo.