sobota, 22 listopada 2014

Jedz i chudnij - CUKINIA, CEBULA, JABŁKO

Przeprowadzki mają to do siebie, że nie ma się czasu na gotowanie. nie mówiąc już o zamieszczaniu wpisów. Dodatkowo znalezienie czegokolwiek w kuchni zajmuje mi sporo czasu, ale powoli adaptuję się do nowego rozkładu i wkrótce będzie więcej nowych przepisów.

Dziś przepis, który powstał dosyć spontanicznie - prawdę mówiąc tylko to mi zostało w kuchni, a wyprawa do sklepu zupełnie nie była mi po drodze. Jest to dowód na to, że zawsze można zrobić "coś z niczego". Składniki może i na pierwszy rzut oka do siebie nie pasują, ale na talerzu świetnie się komponują i uzupełniają. Polecam na lekką kolację.

 CUKINIA, CEBULA, JABŁKO

Składniki na 1 porcję:
1 niewielka cukinia (ok. 250g)
1 jabłko (ok. 150g)
1 cebula (ok.100g)
łyżeczka oleju rzepakowego (5ml)

Cukinię pokroić w krążki i ugrillować (2-3 minuty z każdej strony) na patelni grillowej lu w grillu elektrycznym. Cebulkę pokroić w piórka i zeszklić na patelni na łyżce oleju rzepakowego, dodać jabłka pokrojone w grube plasterki (może być w "ósemki") i podsmażać kilka minut. Składniki połączyć i podawać gorące. Nie trzeba niczym doprawiać, żadnej soli, żadnych przypraw - sam smak natury.




1 porcja to ok. 200kcal,
węglowodany:35g, białko: 3g,
tłuszcz: 5g



SMACZNEGO!



5 komentarzy:

  1. mmm… wygląda niebywale apetycznie! mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tylko kapusta kiszona i mamy prostą sałatkę do ryby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, z rybą nie próbowałam.. brzmi "hardcorowo" ;)

    OdpowiedzUsuń